Monday, May 19, 2008

Überschreitungswahrscheinlichkeit

Ja, det är ett ord. Har precis haft statistikövningar Uni, är bara kort hemma för ombyte, ska till gymmet för BBP, sen tillbaka. Ska underhålla mig lite på nätet, men sen plugga :/ Två prov på G, och tyvärr en massa annat med, men det berättar jag om sedan, för just nu hinne jag inte. Har aldrig haft svårigheter med matten, men här i Österrike är det inte som i Sverige där man får ett jävla formelblad på tentan, utan du ska lära dig alla jävla formler och formelomskrivningar utantill...GREAT..Speciellt när man inte är van, så ja det är lite kämpigt, men men...Får jue öva upp minnet lite ;)

Nu, måste jag nog jogga till gymmet, annars blir jag sen!
Johannes hörde förresten av sig idag, han har nig kommit över att vara sur på mig, eller så har han haft för mycket dåligt sex..haha.. Whoops, mina parents läser detta, jaja... need to go :P inte lätt när man är ung :P

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Tasja said...

Johannes...heja heja han är ju i "rätt" lag ju så det uppmuntrar vi så klart! ;)

Vicky M said...

inte den johhannes..hahaha..hahahaha..Carina's mitbewohner, 89:an hahaha... inte Lenz..hahaha... fast det vore väl nåt..haha...

Tasja said...

Äsch fel Johannes. Illa då....

Vicky M said...

haha..nä, det är inte så illa det helelr ;)