Friday, May 16, 2008

Lovade nerladdningsprogrammet

Har helt helt helt glömt bort det, sorry. Kan inte skriva något långt nu för jag måste strax iväg och provjobba. Sitter just nu och knaprar på ett äpple, har haft större problem med att välja klädsel (jeans och en svart t-shirt, relaxed löd anvisningarna). Blev svarta jeans (Carlings), svart Disney-linne med Mickey Mouse huvud i silverstenar på.

Nerladdningsprgrammet är nog världens enklaste (för typ jag laddade ner DC och fattade typ nada så plockade bort det).

Mininova heter programmet iaf. Du kan hitta, filmer, serier, musik, ja allt och det funkar typ som Google. Först laddar du ner programmet, du söker online, sen trycker du på en grön knapp för att ladda ner Torrent, när torrenten är nerladdad så öppnas den automatiskt upp i programmet (iaf på min dator). Laddar du ner en hel säsong av något, så kan du själv välja vilka avsnitt du vil ladda ner, skitsimpelt och bra :)

Nä, nu måste jag fixa håret och lägga på lite make, plus packa lite stuff jag ska ha med mig, för om jag får sluta innan de stänger då ska jag inte till stan och möta upp Steffi, Betti & Co. för lite ass-shaking :D


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

M said...

Programmet Azureus är både snabbare och bättre, och när ni vill ha bra söksida för torrents så ska ni använda www.torrentz.com, är en sökmotor över alla torrents-sidor som finns. Om man bara vill ha filmer och serier m.m med svensk text så e tankafett.com bättre;) HADE!

Vicky M said...

jag är supernöjd med mininova, men fullt möjligt att de andra är bättre :)