Thursday, May 29, 2008

The Psychoparty

Alltid lyckat, dock med en seg start - så ser det ut varje år (3:e gången Psychoparty nu :P). Lyckades jag hålla mig i skinnet nu då? Och inte göra något dumt alls? Njae, inte fullt ut kanske. Först skulle vi fota, först ville de vi skulle betala inträde, i helvete heller, så jag tog Emi och gick med näsan upp i vädret in utan att betala ;D

Fotograferingen gick ganska bra tills Emi säger "din högra din högra" Vår unga proffessor, så jag slänger mig över honom (ordagrant) och säger att vi bara måste ha ett foto med han, Emi ställde sig först i sidan och tyckte lixom att jag och han skulle få vara ifred, men jag drog henne till hans andra sida. Fototagningen dröjde ett tag då jag typ gapflabba hela tiden, då han tog mig på häcken hela tiden, något jag sa till Emipolska...haha.. Så där stod vi ett tag...haha...

Delade först en Frizzante hos Emi (jag fick typ dock dricka nästan hela), sen hämtade vi upp Betti, Steffi och en kompis till de innan vi åkte till Hafen.

Ja, över till vad jag gjorde (och nej professor grejen är no shit, that's normal, kan han fråga mig inför en full föreläsning om jag har pojkvän, så kan jag slänga mig över honom för foto, och för det andra var det han som tog mig på häcken och inte tvärtom...). Matthias, remember him? Så jävla fin var han igår, tror aldrig jag sett han så het i hela mitt liv! (kanske beror på att jag inte sett han på 1,5 vecka...). Självklart snackade vi och tussade lite (bara lite ja, för hans jävla flickvän var där och hon hatar mig). Jag hookade dock upp med en annan kille, vilket är OK, men Matthias stoppade mig hela tiden för att snacka eller nåt (inte ett sånt eller nåt, Malino ;P). Jag skulle aldrig säga att Matthias är ihop med sin flickvän, för han visar aldrig det, iaf inte när jag är där, han har aldrig kysst eller ens pussat henne när jag varit med, men jag står på dansgolvet och vrålhånglar med denna kille mitt framför Matthias, sen ska jag säga hejdå till honom.
V: Ha en kul kväll, fast din flickvän är med så då har du inte så kul
M: Tycker du det? :P
V: Jag ser det.
M: Ja, du ser jue ut och ha kul iaf.
V: *ignorerar uttalandet* Kom bra hem
M: Ja, du ska jue inte hem själv iaf
V: Jag går alltid hem själv, jag är inte sån, det borde du veta
M: *ler*
V: Tro mig, du lyckades inte, och tro mig du har jävligt mycket mer chans att lyckas än han
M: Men nu är du jue inte själv...
Vi pussades sen gick jag och den andra killen.
Och jag blir vansinnig på detta. Vad fan ska han med sin flickvän till? (och hon stod ja typ 3 meter ifrån hela tiden). Och tro mig jag hade på tungan igår att säga att "va fan är du ihop med henne för? Jag tycker du ska göra slut." Men något stoppa mig, kanske the fact att jag går inte efter killar... Kalla det vad ni vill, men that's the way it is... If it's good for him, it's good for me... But apperantly it's not good for him the way it is...

Strax efter 5 var jag hemma, lagom full...
Emi var ingen ängel, hon hookade upp med sitt ex's kompis..haha.. You go girl! :D

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

Härliga bilder!:) Haha eller nåt.Fan vad det ordet har varit med om mycket;)Och den största frågan är ju värför hon är tillsammans med honom?Skulle inte vilja vara tillsammans med någon som typ gillar någpn annan hehe

Tasja said...

Tja Malino ibland tar man vad man får vet du.....

Bättre lite än inget kanske?