Tuesday, May 13, 2008

A swedish package

Fick ett halvoväntat paket från mina föräldrar idag. De skulle skicka min Texas kalkulator eftersom jag behöver den till mina statistikövningar. Paketet innehöll dock även ett Marabou Digestive 200g (och nej jag har inte käkat hela, eller ens halva), som fick bli min frukost och nu har jag så sjukt ont i magen så jag vill dö :/ Därtill fick jag lite tomma dvd-skivor som jag ville ha :) Och så några varma koppen :) Och lite extra cash..hihi... Papsen är snäll ibland *LoL*.

Senare idag ska jag berätta för er varifrån jag laddar ner alla serier. en helt underbar sida och ett så himla simpelt program :)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Unknown said...

haha ich muss mi immer so anstrengen wenn ich Schwedisch les ;) Update bald ...zapomnialam USB Stick z moimi wypocinami a la maison...Love ya :*

Vicky M said...

haha..aber es ist ja eh guat für di :d übung macht Meister ;)

:***