Monday, May 26, 2008

Hälsningar från Jungfruöarna!

Fick ett vykort av Aga idag. Hon och hennes mamma har varit i en vecka på Virgin Islands i Karibien. Vykort är alltid kul att få, har faktiskt fått en hel del på sista tiden..hehe.. Emi som var i Sevilla, från Amsterdam av Dorota och nu Virgin Islands :) Sen är Kasia S i Washington, får se om det dyker upp något därifrån med :P

Något död efter träningen, snacka om att svetten rann...hehe... Efter BBP:n blev det roller-studion, en liten äggvite-shake (choklad) och en liten banan.

För att göra Jossan glad. Alles Gute zum Geburtstag, Lacky! :) Så långt kan jag sträcka mig, men blir inget kollage som hon gjort..hahaha...

Förövrigt lyssnar jag på Killerpilze youtube, men ni hade väl inte väntat er något annat? ;)
"Richtig Scheisse"
just nu på playern.

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Hemska människa :)

Ville bara se ett litet kort ju...... hahaha

Vicky M said...

=D här e jag snäll så kallas jag hemsk!!!

Malin said...

Oh vill oxå till solen:)

haha ni är så söta så;)