Saturday, January 03, 2009

Astoria & Elferhaus

Vi käkade middag med Karo och Fede Astoria. Efteråt blev det en vända hemma innan vi begav oss ut. Elferhaus blev det, och jag hann inte mer än säga att jag typ alltid träffar på Lenzi där innan han dök upp, med följd av Poppi. Poppi lämnade dock oss ifred efter en liten stund (hmm??).

Lenzi gick upp till sitt sällskap, men sa att vi säkert skulle ses senare. De glodde typ ner på oss hela tiden. Hade ingen aning varför, men när jag kom hem så fick jag en massa SMS 8dålig teckning på Elferhaus, alltså inga SMS kom fram).

Vet inte vad det är med backhoppare, men "kul" att man ger vidare mitt nummer till varandra. De tyckte iaf att jag skulle komma upp till de och sitta med dessa istället. Någon Chris hade tydligen fått mitt nummer, så av honom fick man också en del SMS, om jag tror det är rätt person (backhoppare), så var han visst jättesöt, men ser ut typ som 15.

Jaja, backen idag, träningar och kval, ska bli nice med en massa österrikare :)


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: