Thursday, January 01, 2009

GOTT NYTT ÅR 2009!


Nu är vi hemma från Garmisch-Partenkirchen i Innsbruck; jag, Tad och Alice. Imorgon är en fridag vilket ska bli skönt. Inom den närmaste tiden ska ni få krönika, nyårslöften eller rättare sagt vad som jag vill ska hända 2009.

Dagen's nyårshoppningar blev jue inte riktigt som jag ville, eller Schlieri t.ex. Hans föräldar var de sötaste som finns mot mig idag, just love them :)

Nyårsafton då, ja Peaches, fördrinkade dock lite först. Spenderade fram til nyår med amerikanarna, Blake & Nick, sen Karo, Fede, Tad, Caroli, Alice och Flavia. Zombie:na dracks för fullt. Sen bev det lite mer crazy.

Massa tyska förhoppare som jag typ bara ville döda, SPECIELLT ANDI. En vr dock jättesöt osv, men jag minns nu inte vad han heter *söker*, honom spederade jag en bra tid med, likaså med Hilde, så jävla söt bara. En riktigt lyckad kväll :) Var hemma ca 4, sen var jag med andi och Berndt ett tag, så va inne på vårt rum först vid efter 5. Mer foton kommer imorgon.


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

znowu lazilas za skoczkami i udawalas ze ich znasz
?

Vicky M said...

tak, wlasnie dokladnie to robilam