Tuesday, January 27, 2009

Done :)

Grundlagen der Notfallspsychologie :) Efter ca 50 min lämnade jag in mitt prov, och ibland har man verkligen tur och får just det provet man vill (fanns 4 olika, varav 2 av de kunde jag typ inte alls, en skulle vara kalas och en annan helt ok). Men man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken, det lärde jag mig förra året, då jag helt säkert trodde att jag klarat denna tenta hyfsat och shi fick jag.

Så klockan är inte ens lunch och jag har redan hunnit göra tenta, plugga, vara på banken, gått dryga 5km, handlat (var inne på Stiefelkönig och handlade nästan ett par skor till, eller rättare sagt två), efter varje tenta får man nämligen unna sig shopping, jag shoppade dock en del igår, så det får räcka även för dagens tenta, då jag ska göra en till idag och sen hav vi avslutsfirande med ryskan.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: