Wednesday, January 21, 2009

Flyttat

Nu har jag flyttat igen :P Ja, inte så långt bara tvärs över hallen till ett större rum med balkong *me like*. Jossan har varit snäll snäll och hjälpt till, hon fick en liter Coca Cola Light i betalning ;)

Färdigflyttad är jag dock inte, ligger fortfarande prylar i det andra rummet, måste köpa lite hyllor och så :) Ligger just nu invirrad i min Ed Hardy-filt (som jag fick i julklapp av Jossan) och surfar runt på nätet. Fick en ganska lustig kommenatar av en tjej precis som hon hittat på något forum på nätet; Att jag i Zakopane skulle ha sprungit efter Koti och Caro (tyskarnas fysio) hela tiden, då 3S skulle ha dissat mig. Väldigt roligt tycker jag, då jag umgicks med Koti förvånansvärt lite just i backen i Zakopane, och att Caro kommer fram och snackar med mig varje dag skulle vara att jag springer efter henne..jaja, man får tydligen inte vara vän med folk längre...

Och 3S tänker jag inet ens kommentera. Han är i backen för att hoppa inte för att underhålla sig med mig eller någon annan. Speciellt om han inte är nöjd med sitt hopp. Men vad vet jue jag... Just the win is good enough for 3S =) You have to know what you are worth.

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Elina said...

Hmm ja folk har då underliga saker för sig. Som att rota runt i sånt här t.ex! :) Puss på dig gumman

Vicky M said...

rota runt?
baby du skulle bara se vad som händer på min polska blogg eller i forum när det kommer till min person, det är osannolikt!

pussss

K(ristine) A(malie ) said...

It's nobody's but your business whether you're fooling around with him or not... However, if you did, I wouldn't blame you ;)