Monday, January 12, 2009

A hard start of 2009

Det har avrit ett ganska jobbigt år hitintills. Nu menar jag inte bara på ett personligt plan, utan överhuvudtaget tufft. Jobb, lite sömn, sjukdom, inte enligt planerna etc.

Sen har det visst också hänt ett par positiva saker, såklart, det kan man inte undvika att nämna, dock inget som jsag direkt kan skriva mer om här just nu :)

Tyvärr gvisste jag redan innan att januari kommer att bli en tokjobbig månad. Zakopane om några dagar, sedan plugg plugg plugg och jag är lugnt inte frisk :/


En massa skitsnack har det också varit (någon som är surpriced?), Zakopane lär väl inte bli mycket bättre, men känns som om det kommer att vara värt det. På något sätt, men vem vet jag kanske är helt ute och cyklar...

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Anonymous said...

hej där
Grymt kul blogg måste jag säga! Den lyser upp i vardagsmörkret :) Jag läste att du varit på falsterbo och tänkte själv dra dit med några kompisar till sommaren, några bra tips på hur jag kommer in på bra partyn?
ida//

Vicky M said...

bra partyn, hmm..ja, asså man flörfestar oftaqst, då ska man jue känna ryttarna som har festerna elelr någon som är bjudan, sedan är det jue strandbaden, doit går alla efteråt och där är det alltid drag :)

kul att du gillar bloggen :)

Anonymous said...

Hej! Läs gärna min blogg, ett måste om du älskar The Hills och The City! Jag postar dagligen de senaste nyheterna, bilderna och självklart skvallret!