Wednesday, January 28, 2009

Sometimes you have to fake it

Ryskprovet gick goodie igår, sedan blev det avslutningsfriande, som blev lite drama..hehe.. Pojkvännen, brodern, Lukas och Rafael blev en stadig mix...hahaha...

Det finns dock saker som jag lovar mig varje gång att inte göra om likfanväl gör jag de igen. En av sakerna igår var att jag och pojkvännen inte skulle dricka så mycket som sist, för ja, då gick det som det gick. Och det klarade vi av...till en början, tills jag började snacka med Lukas, och pojkvännen och sedan även brodern kom och var "sura" vad fan jag snackar med honom för? Pojkvännen erkände att han saknade mig..hihi.. så tussig så..hihihi...

Jaja, iaf en del av bilderna från igår nedan.

Lukas, I, Natasha

Natasha, Lukas, Caroline aka flickvännen, Karl

Carolin, Fransiska, Ursula, Erik

Fansiska, Christian, Erik

Christian, Ursula, Caroline

Florian aka brodern, Carolin, Ursula, Caroline

Carolin, Erik, Fransiska, Christian

Christian, Thomas aka pojkvännen, Caroline, Natasha

Florian, Karl

Caroline, I, Lukas, Rafael

Caroline, Natasha

Erik, Christian, Natasha

Florian & I

Nu ska jag fortsätta plugga :/

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: