Friday, January 09, 2009

Bad Mitterndorf/Kulm/Tauplitz


Skidflygning. Vi kom fram igår sent sent. Idag har vi spenderat all tid i backen, i minus 10 grader *kallt*. En riktigt trevlig tävling i Österrike, mina Ski Austria-pants funkar utmärkt, inne i Red Bull-VIP:en osv :P Lenzi är här, likaså Poppi, Roli m.fl. Roli umgås dock med Fetti *not good*.

3S hoppade längst i kvalet, Wuff var 2:a längdmässigt. Nick hoppar skitbra, Anders kvalade, snackat VM med Bafia (när det är klart berättar jag mer för er :P).

3S pappa såg när jag pussades med Lenzi...inte jättelyckat :/ Men men...
Annars då, ja jag är jue då glad att jag tagit mig hit, att jag evenutellt blir bankrupt på köpet är en annan femma.

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

LOVE YOU SO MUCH,

Du måste berätta allt som hänt!


Pusssssss

Andréa