Saturday, September 26, 2009

Anna Anka - Playmate of the year

Varje dag är Anna Anka med i pressen, nu blir det kanske t.o.m. en spinn-off med bara henne (som jag gissade för någon dag sedan). Men först ska Svenska Hollywoodfruar utökas från 4 till 5 avsnitt. Allt hänger dock just nu på Anna.
Jag har bara skrivit på för fyra avsnitt. Vill de göra mer måste det till mer pengar. Totalt filmade de mig i 200 timmar. Det finns mycket mer.
För ett par år sedan var hon med i Playboy och hade chansen att bli Playmate of the year, men tackade nej.
Vi gjorde det för Playboy Lingerie. Det är skitbra betalt. De ville att jag skulle vara ”Playmate of the year”. Men jag sa att visa brösten, det är helt okej för mig, men inte hela paketet.Jag tycker inte att det är att vika ut sig. Där går gränsen. Jag har gjort underkläder och sånt, men inget naket.

xoxo,
Vicky

No comments: