Monday, September 21, 2009

The Emmys - the best :)

Emmy-galan gick av stapeln i natt. Måste säga att priserna som delades ut, ja då har jag endast sett ett halvt avsnitt av Two and a half men, allt annat har jag missat, så jag ska väl inte direkt uttala mig. Eller ja, förutom American Idol, det har jag sett :D Men över till det roligaste; klänningarna. Heidi Klum kom höggravid med sin Seal (och jag har nog aldrig sett henne så STOR). Jag älskade Olivia Wilde´s Marchesa klänning, likaså Blake Lively´s Versace och Rose Byrne´s Valentino. Mina top 3. Vilka är era?Olivia Wilde - Marchesa Drew Barrymore - Monique Lhuillier Heidi Klum in Marchesa with husband Seal Blake Lively - Versace

Leighton Meester - Bottega Veneta Rose Byrne - Valentino Jennifer Carpenter
Hayden Panettiere - J. Mendel
Chloe Sevigny
Marie Louise Parker - Zac Posen
Debra Messing (stylad av såklart Rachel Zoe) - Michael Kors
Nancy O´Dell
Kim & Kourtney Kardashian
January Jones - Versace
Mina floppar kommer i ett annat inlägg :)

xoxo, Vicky

No comments: