Monday, September 21, 2009

Min favvosysselsättning - NOT


Packning. Jag åker ner till Polen på onsdag morgon. Har valt ut vilka skor, jackor, skärp och byxor jag ska ha med mig hem till Österrike idag. Som tur packar min mams åt mig, men jag börjar faktiskt fråga mig själv (eller min mams började), hur jag ska lyckas få med mig allt? då jag bestämt mig för att köra ner med mig sportcoupén, d.v.s. den minsta av mina 3 bilar... Inte så smart kanske, men idag har papsen haft den inne på Mercedes för en koll och bytt till nya vinterdäck och allt, så ingen återvändo, det blir sporten som får följa med ner.

Imorgon har jag en del att fixa innan avresan. Jag bokade båtbiljetten idag, Trelleborg-Sassnitz. Jaja, får väl se hur allt blir. Vet inte exakt när jag reser vidare till Innsbruck, har en del att fixa i Polen (läs skönhetsbehandlingar..hehe...)


puSS,
xXxVickanxXx

6 comments:

Anonymous said...

Men varför tar du inte jeepen?

Vicky M said...

bestämnde mig för att ta den lilla, då den blir mycket lättare att parkera, då jag ej har någon fast parkeringsplats i Innsbruck fölr tillfället :/

Anonymous said...

Och det skiljer i centimeter? Kan inte vara så många så det underlättar parkeringsfrågan. Eller?

Unknown said...

jo, en sportbil jämfört med en ML? Jo, det är ganska stor skillnad mellan dessa två bilar.

Anna said...

@ anonymous: Vet du ens hur dessa båda bilar ser ut?

googla annars mercedes c-class sport coupé och Mercedes ML...

Anonymous said...

Det skiljer 33 cm mellan bilarna. Knappast något att orda om när man ska parkera. Eller beror väl på hur väl man kan parkera förstås.