Tuesday, September 22, 2009

The worst of the Emmys

De bästa hittar ni HÄR.

Jag halvsitter i min säng, med ett antal staplade klädhögar framför mig, och paniken om hur jag ska få med mig allt kryper allt närmre. Men vad gör man när man älskar kläder och inte kan låta bli att köpa mer? Visst remsar jag ut, men de klassiska styckena blir kvar, utökas och nyskapande läggs till. Ska faktiskt iväg till second hand butiken och lämna in lite stuff, bl.a. en vit skinn jacka från Bruuns Bazaar, som jag typ använt 5 gånger, men som kostade en förmögenhet (impulsköp..jaaadååå. Då jag inte är något skinnjacke fan).

Men över till Emmy galan och lite klännings-floppar.
Kate Walsh
Victoria Rowell
Alyson Hannigan
Sarah Silverman
Pheobe Price
Shar Jackson
Christina Appelgate

Har jag missat någon?

xoxo,
Vicky

No comments: