Saturday, September 12, 2009

fan vad jag inte orkar mer...

killar, denna odåg, underbara odåga ibland. Men jag blir jue helt fucked up...minst sagt. Vad vill de, de blir sura för ingenting, svartsjuka, utan orsak osv osv osv. Just nu är jag nåååågot trött och har lust att skita i allt. Följa med att andra ner på nattklubben och skita i detta. Samtidigt så vill jag inte. Mellan valet och kvalet... Fast ändå vill jag, det är något som drar...något som säger just go with the flow...

Vi får väl se... Världen vore lättare med bara tjejer... Mycket tråkigare men, lättare...


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Diana (a.k.a missattitude) said...

Ja du, killar är ett problem för sig. Jösses vad man kan avsky dom men ändå älska dom. Dom är lixom ett paket som alltid kommer med bra grejer men oxå med en massa problem. Vad gör man, jo, man kämpar om det är värt. För om man ger upp varje gång så kommer vi stå kvar, ensamna tjejer, singla och ledsna vid 50 års ålderna.. hihi kanske lite lverdrivet men du förstår vad jag menar.

Lycka till gumman!!
KRAM