Wednesday, September 09, 2009

Back in Sweden for one day...

Dubai fick säga bye bye idag. Kl. 9.35 i morse (deras tid) lyfte planet hem. Är lite trött, men inte så värst. Kollade på filmer, såg slut på Ghost of the girlfriends past, sedan Natt på Museet 2 (ettan var bättre, men det var en söt film), sedan såg jag the Dutchess med Keira Knightley och jag måste säga att jag älskar tjejen mer och mer jue mer jag ser henne. Tycker hon är bedårande vacker (fast hon fick gå upp typ 10 kg för just den rollen, hon är dock snyggare 10kg lättare), sedan började jag se Änglar & Demoner, hängde inte riktigt med och hann ej se klart den.

Imorgon går flyget till Katowice och CoC-avslutningen i Wisla, som minst sagt kommer bli intressant, ur flera synpunkter sett.

Dubai då, ja vi börjar med att visa er vårt hotellrum :)



puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Diana said...

Åh är du här nu, hoppas du haft det riktigt bra på semestern.

Har inte bestämt mig än, men jag kanske byter blogg, bara så att du vet det.

Massa pussar och kramar gumman.

Vicky M said...

som sagt, bara för en dag..hehe.. flyget går om typ 2 timmar :)