Tuesday, September 01, 2009

Redo redo redo?

Har fixat lite online-ärrenden i morse, dricker nu min soya-dryck (älskar Alpro soya i alla smaker). Lyssnar på Leona Lewis, ska dock strax ta tag i mig själv, sminka mig (flygningsminka, d.v.s. not much, men mycket fuktighetskräm), packa mitt handbaggage med lap top, läsning, ombyteskläder för nattflyget (ja, jag tänker då inte springa runt i London i mjukiskläder ;P).

Igår käkade jag mitt godis och vet ni att jag inte alls tyckte det var gott? Hur sjukt är inte det? Senaste tiden har jag varit helt anti allt som är sockrigt, sockrar inte mina latte alls eller nåt :/ Bra iofs, men ändå konstigt.

Jag undrar vad vi får för filmutbud på flyget, hoppas på något bra, flör har fått besked från hotelelt att det är OK med early arrival fr.o.m. klockan åtta på morgonen, vilket är perfekt!

Känns som Dubai kommer bli lite av en hälsoresa, men vi får väl se ;)


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Sidney The Singer said...

Have fuun girl=)

Pöss

Vicky M said...

thnx girl!