Friday, September 25, 2009

Shopping in Szczecin

Mina tänder känns bättre. Mycket bättre än sist jag gjrde det. Jag råkade dock ta en överdos av tandsmärtstillande, så jag började skaka och må illa, så jag gick och la mig ett par timmar, mer exakt 4. Jag har dock en ganska känslig mage när det gäller kemikalier (d.v.s. tabletter etc.). Tablettöverdos= inget jag rekommenderar.

Berättade för er om mina inköp igår, idag blev lite smink på det hela, en Chanel-mascara och Lancôme ´s nattkräm; Absolue Nuit, som egentligen är för äldre, men min hy känns så katostrof den senaste tiden, så jag tänkte prova med lite hard recovery. Förövrigt när det gäller mascara så är jag helt fast i Max Factor´s False Lash just nu, jag finns inte utan den ;)

Nedan har ni topparna från Orsay och Tommy Hilfiger-dressen.


xoxo,
Vicky

No comments: