Monday, March 29, 2010

De nya Svenska Hollywoodfruarna


Såklart kollar jag på det bästa i svensk tv-väg de senaste 10 åren eller nåt ;) Maria Montazami är den enda gamla Hollywoodfrun som är kvar (och små inslag av Anna Anka då), men min största favorit Agnes-Nicole Winter är borta :( Saknar ni henne? Funderar kanske på att ta en liten update med henne efter påsk, har ni några frågor som ni skulle vilja ställa till henne?

Iaf, tillbaka till den nya säsongen. Maria Montazami är lika borta med vinden som alltid, men måste säga att i jämförelse med de nya, så börjar jag gilla henne mer och mer. Annars verkar jeu den här Päivi mest normal, fast när hon och Lena Jolton skulle välja bartenders till sin fest i första avsnittet, så trodde jag att jag skulle dö av skam. Jag tycker verkligen det är skämmigt när gamla tanter (med makar eller ej) beter sig sådär gentemot killar som skulle kunna vara deras söner...och nästan barnbarn...

Lena verkar annars vara OK, fast det känns inte riktigt som hon passar in i mallen, hon verkar jue inte ha det speciellt bra ställt, eller vad säger ni?

Sen har vi Suzanne Saperstein. Skitrik, ung pojkvän och konstig. Ja, alltså hon känns jue inte alls Hollywoodglam, fast hennes hus är jue makalöst! Eller hus, SLOTT :)

xoxo,
Vicky

4 comments:

Anonymous said...

Vicky, couple of posts back, have they been living together before or they just moving in now to the new one? so it is pretty serious I rekon...

The Hills The CIty said...

Hahah söt du e =) Passa du på att klicka hem en till då till mig heheh=) Kostar 20 000 kr för en sån har aldrig råd:P

Vicky M said...

no, they lived togheter for a couple of years now in an appartment :)

- - - -

hehe...jag har faktiskt koll på begagnad på auktion, men får se vad den stannar på, emn är sjukt sugen :P

GlobalStar said...

Hej Vicky, GLAD PASK!!!
Jag filmar med Hollywoodfruarna nu i April och kanske kommer tillbaka nasta sasong! Har haft fullt up med jobb. Spelat in en skiva "A REAL MAN"som kommer ut med video om 2-3veckor, salt "The Gold & The Beautiful" kommer ut i host och borjat productionen pa min nasta film"PRECIOUS METAL". Haller fortfarande pa at spela in 5 originella latar till. Jag later Dig veta...
Jag har en Facebook site for mest Svenska intresserade. Kom och bli mina vanner sa far Ni updates!! Jag skoter den sjalv!
Manga kramar, Agnes-Nicole