Thursday, March 04, 2010

Linnea Ahle är Anna Anka´s nya assistent

Namn: Linnea Ahle

Ålder: 22år
Kommer från:
Norrköping
Bakgrund:
Uppväxt i ett modernt "Bullerbyn" område i lilla pittoreska Söderköping. Flytta in till Norrköping i tonåren och efter det har jag rest mycket och bland annat jobbat och levt i New York.
Intressen:
Umgås med Familj och Vänner.
Drömjobb:
Event Manger, ett kreativt, socialt och problem lösar jobb. Ett jobb som jag tycker skulle vara en rolig utmaning varje dag.
Älskar:
Livet!
Jag skulle vilja träffa:
John, min bästa vän och morbror som tyvärr gick bort i en ung ålder.
Om jag var mångmiljonär skulle jag:
Vara den största givaren till barncancer fonden och driva mitt eget Event företag även om det gick dåligt.
Därför vill jag vara Anna Ankas assistent:
Att gå i Annas skugga skulle lära mig mycket. Jag ser det som en stor merit att vara hennes assistent.
Jag passar som Annas assistent för att:
Jag har rätt kvalitéer som krävs av en assistent och jag kan ta konstruktiv kritik och lära mig av det.

Så vad säger ni? Rätt person som vann? Tillbaka till huvudininlägget.

xoxo,
Vicky

2 comments:

Anonymous said...

FAKE. simon vann nyss

Anonymous said...

Fake simon vann ju