Wednesday, March 31, 2010

Shop til you drop Online ;)


Kollade på nya tv-serien Anna Anka söker assistent. Och måste säga att jag inte förstår varken killen med fru och barn hemma eller den där mamman med 4 åringen hemma. Hur fan kan man lämna sitt barn sådär? Ja, OK det gäller en kort period för just det här programmet, men om man blir Anna´s assistent (eller assistent överhuvudtaget), så kommer man jue typ ha nada typ för familjen. Och kanske OK för killen, men mamman med 4-åringen? No-Go for me, eller vad tycker ni?

Men över till shopping. Under pauserna måste man jue göra något :P Ja, självkkart kollar jag hur jag ligger i Nelly´s bikinitävling (har ni inte röstat so please do) - Top 40 nu :D Och detta fick mig på villovägar...shopping. Och ett par klick senare hade jag en halvfull varukorg som det så fint heter :P Utcheckningen ville dock inte fungera med mitt Amex eller med VISA Electron, så jag fick snällt gå till mamsen och be om hennes VISA-kort :D

Måste samtidigt ge ett tips till er. Market2Member, gick in på Nelly´s hemsida via de. Då får man 2,8% av pengarna tillbaka, smart va? Market2Member ha ett samarbete med olika siter, så medan du handlar får du pengar tillbaka.
xoxo,
Vicky

1 comment:

Anonymous said...

Toԁaу, I went to thе beach ωith my kids.

I found a seа shell and gаve it to
my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear."
She put the shell to her ear and screamed. Theгe was a hermіt crab inside аnd it
pincheԁ her ear. She nеver wantѕ to go bаck!

LοL I know this іs cοmpletеly off tоpic but I had tο tell someonе!

httρ://www.wеllsphere.com/autiѕm-autism-sρectrum-aгtiсle/tωo-and-a-half-mеn-seasοn-10-episοde-13-grab-a-featheг-and-get-in-line-wаtch-frее-οnline-stream/1835765
Feel free to visit my weblog - Watch Two And A Half Men Season 10 Episode 13 Online