Friday, December 02, 2011

2:a Dec - Julkalender 2011


2:a december. Dags att starta årets julkalender med massor av fina priser. Varje dag runt midnatt (00.00) öppnas en ny lucka, fram till dess är dagens lucka öppen för att tävla.

För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på
Bloglovin
Follow Vickys Blogg
Lucka nummer 2 sponsras av Paxlux.se Ni kan vinna denna fina väggtext till ett värde av 259kr.

Ett uppmuntrande, vackert väggord med tillhörande stjärnor. "We can't all be Stars but we can all Twinkle"

Du får 20 stycken stjärnor i valfri färg som du sätter upp kring ordet som du önskar.

Storlek: 31x28 cm (utan stjärnorna inräknat i måttet)


För att vara med och tävla:

1 lott: Skriv i kommentatorsfältet vad ni skulle göra med väggtexten
2 lotter: Blogga om tävlingen på din blogg
3 lotter: Lägg till mig på Bloglovin



Lycka Till!
Vinnaren publiceras HÄR: GRATTIS ANNA!

.xoxo,
Vicky

26 comments:

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] said...

Jag är med och tävlar.

1. Jag skulle sätta väggordet ovanför våran säng. Nu efter jul kommer vi byta sovrum, måla om och få en fondvägg. Då vill jag gärna pryda väggen med detta väggord och sen ha stjärnorna format som ett hjärta kring väggordet.

2. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/december/vicktoria.html

3. Följer dig redan på bloglovin sen lång tid tillbaka.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Johanna Svensson said...

Hejsan! Visst är jag med men är det inte lucka nummer 2 nu? :P
1. Skulle ge den till min kära syster som tack för hon är så bra!
2. Länkat på min blogg: http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2011/12/02/6779998-confessions-of-a-shopaholics-julkalender-lucka-2/

3. Följer dig sen en längre tid tillbaka :)

Ha det gott!

maria said...

1. Jag är med, jag har 3 tavlor på mina barn i vardagsrummet, förut innan jag flyttade hade jag texten "together we make a family" nu är det tomt. Skulle sätta texten mellan tavlorna och stjärnorna runt tavlorna

2. Följer dig redan på bloglovin

Anonymous said...

Jag är med! Tar 2 lotter :) Jag skulle sätta upp dekoren i köket där det är väldigt tomt på väggen just nu..

Har lagt till dig på bloglovin också :)

moniasundgren@hotmail.com

Lilian said...

1. Jag skulle sätta upp det på en vägg i våran hall på övervåningen.

2. Har tipsat i min blogg: lillzan.blogspot.com

3. Har lagt till dig på bloglovin.

Elin J said...

Hej Hej klart att man är med!

Skulle sätta den på våran sovrumsdörr så man blir påmind om det fina budskapet varje morgon! =)

*håller tummarna*

KRAM

Sofie L said...

Jag är gärna med <3

1. Jag skulle sätta upp väggordet i vàrat sovrum som just nu behöver fräschas upp med nytt pà väggarna<3

2. Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/december/2-dec-vaggord-fran-paxlux.html

3. Följer dig redan pà bloglovin

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Anonymous said...

1. Jag skulle gett bort dekoren till min allra bästa vän för hon är en så stark person men saknar ett bra självförtroende. Denna texten hade passat henne perfekt och jag tror hon skulle behöva en reminder varje dag om budskapet för att hon ska veta hur bra hon faktiskt är, för hon är verkligen en helt underbar person!

/Sara
(s4r4_92@hotmail.com)

regndroppen@gmail.com said...

Jag har en lila fondvägg i sovrummet där väggordet skulle sitta perfekt! Det skulle vara kul att jag själv skulle få något, för jag är expert på att handla jättemycket till andra, men aldrig till mig själv. Och ordspråket passar in på mig rätt så bra. vita stjärnor till skulle vara snyggt.

Jag tar en lott.

Kram

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen said...

Jag är med och tävlar!
Om jag vann skulle den fina väggtexten få pryda väggen i sonens rum!
jag tipsar här:
http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/02/6781722-vaggtext/

sara said...

Jag älskar ord och citat. Ovanför min säng skulle jag placera det!

Stefhanie said...

Jag är med och tävlar.

Jag skulle sätta den ovanför sängen. Har en fondvägg vid sängens huvudände. men den är helt tom så skulle behöva bli lite upp pimpad :)

TinaZ said...

Jag hade satt den i mitt sovrum på väggen mittemot sängen. Zakarias11@live.com

Jeanette S said...

Jag skulle placera väggordet i vårt vitmålade gästrum. Skulle passa bra, dels mot det vita, men även att ge ett bra budskap till våra gäster.

Daisy said...

skulle sätta upp den i mitt sovrum som just nu enbart har tapeter.

Spacegirl said...

Jag är gärna med :-)

1. Jag skulle sätta upp den i mitt sovrum, jag har guldstjärnor på tapeten så det skulle bli så snyggt med väggordet på

2. Blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/vinn-fin-vaggtext.html

Spacegirl_@spray.se

Anonymous said...

Jag skulle sätta upp den på min vägg i mitt rum så att jag såg den varje gång jag vakna!

Kram e-mmeliiie@hotmail.com

Jenny Sjöberg said...

Jag är med och tävlar!
Givetvis ska den här väggtexten sitta i sovrummet för det är den perfekta texten att börja varje dag med att läsa.

Bloggat här:
http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/12/02/6783823-julkalender-vinn-vaggtext-fran-paxlux/

jenjonsjoberg@hotmail.com

sandra said...

jag är gärna med! skulle sätta denna fina väggdekor i min dotters thindra rum eftersom hon kan thindra som stjärnor :)

lagt till dig på bloglovin också. nr 54.

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Lili said...

1.Jag skulle sätta upp väggordet i vårt sovrum,det ska bli finare:)

2.Följer dig redan pà bloglovin.

Hoppas!
mail:he-jasmine@163.com

cammie said...

1. Jag skulle vilja sätta den på mina barns rum =)

2. Länkar; http://tuschaa.blogg.se/tavlingar/2011/december/2-dec-1.html#comment

Min mail (tuschaa@hotmail.com)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA said...

Jag är med. Den skulle hamna i vårt gästrum, ett rum där det är väldigt tomt på väggarna.

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/paxlux-212-midnatt.html

Följer dig på BL sen förut

blogg@annakarlsson.se

Anna said...

jag skulle sätta upp den på en väl synlig plats för att den skulle kunna påminna oss om budskapet den har. :)

http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-vaggord.html

följer dig.

alltså 3 lotter:)

Helene said...

Jag är med och tävlar!

Jag skulle sätta upp den i vårat sovrum! :)

helenewiklund@hotmail.com

Vicky M said...
This comment has been removed by the author.
Vicky said...

är med! tylkovicky@hotmail.com