Thursday, December 01, 2011

You're Hot and you're Cold

Malmö Library

Vilken dag asså! Jag är helt slut i hela kroppen efter denna veckan. Ännu en dag fick jag gå upp klockan 7. Handledarmöte med projektarbetet i Lund klockan 9. Sedan iväg till Hansa Compagniet för att köpa lite lunch och iväg till biblioteket för att plugga. 2h senare var det att bege sig till Malmö Univeristy för en 3h English Grammar. Och iom att jag flyger iväg till Kortbane EM i simning på lördag morgon, så var det min sista engelsk lektion innan tentan (dagen efter jag kommer tillbaka).

Klockan 15.30 var jag tillbaka på biblioteket. 4h plugg till innan jag i racerfart fick köra hem för att hinna till IKEA och köpa en diskho till mitt nya kök och lite skåpsinredning. Visade sig dock att de hade nattshopping idag, så öppet till 22.00. Kom hem, fick i mig en halv nudelsoppa (ingen appetit alls) och fotsatte plugga. Nu är jag dock så sjukt trött på all läsning att jag behöver en ordentlig paus.

För att göra det hela värre så märks det av att min kropp är ganska burned-out. Har frusit satan hela dagen idag, satt med jackan på i biblioteket, men frös iaf. När jag åkte dit efter min engelska så var ag dock så varm så jag bara ville klä av mig istället.

xoxo,
Vicky

2 comments:

GlamPuss said...

Du kommer tycka jag ar knapp men jag saknar att plugga! Tyckte det var sa mysigt, speciellt pa hosten... Sitta och lara sig saker pa nat bibliotek... Kanske skulle ta en kurs igen! Kostar ju dock multum har i USA sa inte lika skoj da haha!

Vicky M said...

haha...nä, men jag gillar också att "plugga", men inte plugga inför tentor HATA..hehe..