Sunday, December 11, 2011

Lucialucka - Julkalender 2011


11:e+12:e december och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till dess är dagens lucka öppen för att tävla. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin.



Lucka nummer 11+12
sponsras av Scandinavian Health & Beauty
med ett Super Glandin Eyelash Serum till ett värde av 379kr + frakt.

Långa vackra ögonfransar på 4 veckor
Ögonfransarna utsätts dagligen för slitage som gör att de blir svaga och sköra. Serumet ger näring, förlänger och skyddar dina ögonfransar. Gör dina fransar naturligt långa och vackra.

Super Glandin Eye Lash Serum:
  • Gör dina ögonfransar fylligare och längre.
  • Återfuktar och stärker dina ögonfransar samt stimulerar deras naturliga tillväxt.
  • Få längre och vackrare ögonfransar på 4 veckor
  • Framtagen av ledande hårexperter
  • Baserad på naturliga ingredienser
  • Skonsamma men effektiva ingredienser som ej ger irritation i ögat
  • Kliniskt testad
För att tävla skriver ni en kommentar. För en extra lott bloggar ni om tävlingen. Gilla gärna Super Glandin på Facebook HÄR.

xoxo,
Vicky

30 comments:

care69 said...

Jag är gärna med!
FB: C Care Regn

care69(at)live.se

Lili said...

Jag är gärna med.
redan gillat på fb med namn Lili Ying.

mail:he-jasmine@163.com

Anonymous said...

jag deltar gärna.

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt fin 3e advent kram Lindah

Monia said...

jag är med och tävlar :)

moniasundgren@hotmail.com

Sofie Andersson said...

http://tavlingsdax.blogg.se/2011/december/julkalender-hos-vicktoria.html#trackback

Länkat. Toppenvinst till mina små grisfransar. Lycka till alla.

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA said...

Jag är med. Har delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/glandin-eyelash-serum-1112.html

blogg@annakarlsson.se

sara said...

Är med!

Anonymous said...

Jag är med:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

amanda said...

jag är med!

mail: amanda@boppi.ax

evamar said...

Jag har nog universums kortaste ögonfransar så jag behöver vinsten!

liselotte said...

Är gärna med och tävlar
liselotte.202andersson@telia.com

Jenny Sjöberg said...

Jag vill ha långa ögonfransar! Så less på mina som är ljusa och tunna. Blä!

Jag har hört mycket gott om det här serumet och testar det mer än gärna. Hoppas!

Jag gillar redan på fb.

Här tipsar jag om tävlingen också:
http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/12/11/6846378-tavling-vinn-eye-lash-serum/

jenjonsjoberg@hotmail.com

maria said...

jag är med =)

gillar på face; Maria Thorsén

Sanna said...

Jag är så hemskt gärna med!

Kram!

Sannafernqvist@hotmail.com

Ida B said...

Hej!

Jag vill gärna vara med, hade varit kul att prova den o se om de funkar, för de vore toppen!

MVH
idapida@banck.se

Jenny said...

Jag är med! :D
Har superkorta ögonfransar, bara raka små hårstrån som sticker ut :(

// jennyvuongs@hotmail.com

stella Skoog said...

Jag är med :D

Anonymous said...

Jag är gärna med. Ska försöka hinna blogga om tävlingen under morgondagen, men än så länge tar jag bara en lott! :)

Mvh Elin (ellebellejul@gmail.com)

bitte said...

jag är gärna med

lovemercury@live.se

Elina said...

Jag är självklart gärna med och tävlar i din lucialucka :D Hoppas allt är bra med dig och självklart på vinst för mig!! Kram

Jeanette S said...

Jag är gärna med och tävlar!

God jul!

TinaZ said...

Jag är jätte gärna med. Zakarias11@live.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] said...

jag är med och tävlar
har länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/december/vicky-1.html
och gillat på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonymous said...

Åhhh jag har sålänge velat testa denna, hoppas hoppas på tur.. Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg said...

Är gärna med!

FB: Isabelle Marie Flink

bellusss@live.se

Maria (www.marvelicious.blogg.se) said...

åh, jag är med!! :)

Alexandra said...

Jag är absolut med! :)

Anonymous said...

jag är med!

//e-mmeliiie@hotmail.com

Liliya said...

Jag är järna med
Har gillat på FB med namn Liliya Zakirova
Kamilochka1111Ä@yahoo.com

Liliya said...

Oj,Kamilochka1111@yahoo.com