Sunday, December 18, 2011

Vinnarna i Julkalendern

Jag har haft riktigt mycket att göra med EM och sen vara hemma mindre än 48h och flyga upp till Stockholm. Där jag är just nu fram till imorgon. Ligger just nu i sängen på Grand ihop med Elina och drar vinnarna i alla luckor som jag kört i min julkalender hitintills.

Cool Stuff: Elina
Paxlux: Anna
Misslia: Ida
Smarta Saker: Jennysen & Cammie
Memories for Life: Monia
Krusell: Annika
A.l.v. Design: Trillingnöten
Weleda: Karolina
Super Glandin: Jenny Sjöberg
My Kidoo: Emilia

GRATTIS Alla Vinnare!
Maila mig era adresser!

Glöm inte att delta i dagens lucka HÄR


xoxo,
Vicky

6 comments:

Jenny Sjöberg said...

Tack så jättemycket för den fina vinsten! :D
(Jag har mejlat dig.)

Monia said...

åh gud jag dör! JAG VANN! tusen tusen tusen tack kära du :) Jag har mejlat dig, hoppas det inte hamnar i skräpposten.. Annars mejlar jag igen om jag inte får nåt svar från dig :)

KRAM

Johanna Svensson said...

Grattis alla :)

cammie said...

Oh! tack så JÄTTE mycket!! Jag mailar direkt, kolla skräpposten om du inte får in ett Tuschaa mail i inkorgen! TACK IGEN!! =)

mail: tuschaa@hotmail.com

Emma - williams mamma said...

Nix ingen vinst :/

Grattis till alla andra

Johanna said...

GRATTIS till alla vinnare, gud vad ni måste vara glada :-)

Kram och God Jul :-)