Wednesday, December 21, 2011

Alla Vinner med Solentro - Julkalender

21:e+22:e december och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till dess är dagens lucka öppen för att tävla. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin.



Lucka nummer 21-22 sponsras av Solentro. Vinnaren får ett presentkort på 200kr att handla för, men vi ger även tröstpris till ALLA som deltar på 100kr.

Gör en egen bok – perfekt julklapp och ett minne för livet! På www.solentro.se skapar man enkelt en egen bok; mina bästa recept, min första bok, livsberättelse, minnesbok, födelsedagsbok, bloggbok, vänbok, fotobok, novell, roman, dikt eller reseskildring – det är bara din egen kreativitet som sätter gränserna.



För att vara med och tävla skriver du en kommentar. Blogga gärna om tävlingen för en extra lott, eller dela med dig av den på din Facebook.

xoxo,

Vicky

11 comments:

Josey said...

Jaa vad kul! Jag är med och har delat på Facebook och Twitter!

Lina said...

Jag är såklart med :)



johanssonlina84@hotmail.com

Anonymous said...

Jag är gärna med!

Mvh, Elin (ellebellejul@gmail.com)

Jeanette S said...

Jag är gärna med och tävlar!

Unknown said...

jag e med=))

lakritzflicka@hotmail.com

sara said...

Jag är med!

Lilian från mobilen. said...

Jag är med. :-)

Anonymous said...

jag vill vara med! //e-mmeliiie@hotmail.com

Kattis said...

är med :)

katarina.ahlner@gmail.com

Karolina said...

Jag joinar! :)

/ karo13@hotmail.com

Kayt said...

I'm all in Hilton! ;)