Sunday, December 04, 2011

WTF?!

Har lagt ut en av mina Canada Goose jackor på blocket och idag får jag detta mail:
Hej, jag är en 50 kille från skåne trevlig och , som tänder på att
spruta ner tjejer mellan benen. har gjort detta förut med lyckade
resultat. vi träffas offentligt, tex toalett,utomhus,trappuppgång eller
annat spännande ställe. jag räcker över din ersättning som vi kommit
överrens om innan du drar ner dina byxor till knäna.du vänder dig om och
jag drar dina trosor åt sidan samtidigt som jag runkar min kuk hård. jag
leker med dina blygdläppar med hjälp av mitt stora ollon. efter en kort
stund exploderar jag över din fitta som nu blir helt nerkladdad av min
varma kletiga sperma. jag rättar till dina trosor som nu också blir våta
av min säd. därefter drar du upp dina byxor och vi säger hejdå.
Ålder och nationalitet spelar ingenroll, bara du tänder på detta.

jag ser bra ut, xx cm kuk med enormt sprut..

Hör av dig om du är intresserad och ge mig ett prisförslag
Är folk helt sjuka i huvudet?!?!?!?

xoxo,
Vicky

3 comments:

maria said...

men usch vad vedervärdigt

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] said...

Men shit... vad fan är det med folk???? Fyfan vad vidrigt!

GlamPuss said...

HAHAHA! Dar ser man! Alla satt ar bra forutom de daliga... Haha!