Sunday, December 03, 2006

Hopp hopp hopp + Piccaboo

Faller jag? Hope Not!

Schlieri va klockren,vinst, oh yes he's nice ;) Fast inte som Morgi, my Red Bull orgasm...haha.. *internt*. Stackars Kofi =( Sen Fetti som inte ens kvalade in till tävlingen =,(
Snart får man iaf träffa de i Engelberg :)
.
Kollade sen på hästhoppingen Rider's Tour från München, gud va Meredith Michaels-Beerbaum har gått uppp i vikt, plus att jag inte för fem öre blev imponerad av hennes ridning, speciellt inte i första runda, katastrof var det! Shutterfly e dock fortfarande FABOLOUS! Gick bra för Roffe Bengtsson me jue =)

Skulle kommentera Andréa's "tillbakaluting":

"The show must go on, det är vad som hända skall. Och för att det hela ska gå vidare,behövs förändringar. Djupa och ordentliga sådana. Jag kommer att finnas här och se till att personer som Anna Madsen, Jenny Matsson och två riktigt bra skribenter får ta sina respektive positioner i denna websites rampljus. Själv lutar jag mig tillbaka. " - Piccaboo 01.12.2006


Piccaboo's undergång? Ja, jag vet inte men för mig GÖR Andréa Piccaboo med sina texter och krönikor, inget emot Anna Madsen (vars krönika jag njuter fullt av) eller Jenny Matsson, men det e inte samma sak...

Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: