Sunday, November 18, 2007

Out on my Birthday :)

Jag och Emi drack först Rosé och käka Krowkakuchen som hon bakat åt mig hos henne :) Drog dock ut på tiden, så vi var inte i stan förrän typ halv ett på natten...hehe...
Dött överallt typ, innan vi stack till Irish Pub. Självklart träffa man på backhoppare. Fetti, Thuri, Thomi, Reini. Fetti var den första som grattade mig, därefter tvingade han ihop med Thomi i mig Tequila-shots som jag inte ville ha...haha... (känner av de idag kan jag säga, och i natt!!). Riktigt trevlig natt blev det dock, fortsatte runt halv fyra till Hofgarten där vi mötte Steffi & Betti. Sen en kortis om Stadtcafé.

Emi ville käka kebab så inom dönner innan jag skulle ta en taxi hem, kunde dock inte komma fram till Frauentaxi, så fick bli en vanlig till det dubbla priset *gRRR* Men men en riktigt lyckad kväll iaf! Thanks Emi & Guys :***

Sen tackar jag Jossan, Karo, Marta, Aska och Kaytan som stod ut med mina SMS och Jossan som inte tyckte att mina pussobjekt dög...haha...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: