Friday, July 31, 2009

Just nu: Jag löneförhandlar

Guess what? Det blev aldrig Vicky Cristina Barcelona igår..haha... Jag vet inte varför, jag vill så himla gärna se, den men jag kommer liksom aldrig fram till att göra det. Istället såg jag klart på The Accidental Husband med Uma Thurman och Colin Firth. En film som jag gillade mucho faktiskt :)

Har typ fixat jobbsaker sen jag vaknade, dels för 888, sedan för backhoppningen och nu sitter jag och löneförhandlar inför Zakopane :D Jag hatar att löneförhandla, verkligen, jag hatar att prata pengar, men rätt ska vara rätt.

Vad gäller österrikarna, så har det lag klart för Hinterzarten; Morgi, Kofi, Luki, Eggi, Fetti och den f.d. kombineraren David Zauner. Wuff, Schlieri och Mascht kommer vi att få se först i Zakopane troligtvis.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: