Monday, July 13, 2009

Monday

What a day. Lite late shopping (ej kläder), lite alkohol, lite Red Bulls m.m. Frisören, tre timmar tog det, medan toningen satt på huvudet, så smet jag in till min manikurist och bad om en liten re-make..haha.. Eller ja, jag la till silvrer-glittriga streck till de lila strecken på naglarna :P Hon tittade på mig som om jag var, ja jag vet inte, då hon i fredags försökte få mig att göra de silvriga strecken med gel..hehe..

Blev som sagt riktigt nöjd med håret, luggen var jag inte helt säker på att jag skulle göra, men tillslut så :) Men visst känns det lite Lady Gaga, fast det var Heidi som satt i huvudet :P

Åt en sen lunch med min paps på en femstjärnig fiskrestaurang här i Szczecin, Chief, heter den och maten är makalös (priserna dock därefter), åt en helt underbar fisksoppa, sedan var jag så sjukt mätt...haha... Min paps försökte få mig att beställa någon huvudrätt, men blev bara en liten mozzarella sallad, som jag inte ens åt upp.





Har köpt med mig en Cosmopolitan till färjan att ha som kvällsläsning, beger mig av om ca 1h, färjan går 23.00.

10 minuter i solariet hann jag också med :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: