Wednesday, July 22, 2009

Harry potter hit, Harry Potter dit!



Allt verkar handla om Harry Potter just nu. En (Jamie Waylett) blir dömd för knarkbrott, 120 timmars samhällstjänst - maxstraffet för hans brott är 12 år, så han var något lucky. Malfoy är omskakad efter att ett fan lyckats ta in sin hand i hans limo och slita tag i hans hår, Emma Watson har valt universitet och ska börja studera litteratur på Rhode Island.

Allt bara för att filmen just haft premiär och den verkar jue slå alla rekord, men hur kommer det då sig att de flesta sågar filmen? Många av våra svenska bloggerskor dissar den rejält, vissa såpass att de lämnade salongen efter halva filmen!

Jag själv älskar Harry Potter och vill se den SNART. Karro vill dock inte se den så får väl hitta någon annan att bia mig med..hihihi... Sedan vill jag även se Ice Age 3 i 3D och Brüno. Brüno verkar iaf alla älska :D


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Andreas said...

Den klart bästa Harry Potter-filmen hittills så jag förstår inte hur man kan lämna mitt i filmen?

Vicky M said...

ja, men du kanske själv har sett att den har fått många dåliga kommentarer och dålig kritik?? Jag säger dock inget innan jag sett den :)

Jonber said...

vete fan vart du har sett att den har fått dålig kritik?!

Visst även om det är runt premiären så klart det kommer lite mer nyheter om skådisarna då för att det är lite mer aktuellt...men jag tycker de skrivs rätt mycket om de där "kidsen" från harry potter även om det inte släppts nån ny film.

Over and out.