Tuesday, July 14, 2009

Travel outfit

Är i Sverige, Malmö nu. Båten avgick kl. 23.00, jag tog en Apple Moijito (sjukt gott) i baren, sedan runt midnatt gick jag och la mig i min hytt, som som tur var hade ordentlig air-condition, för hur hett var det inte igår?! Det var väckning redan klockan 5.45 (båten framme 6.15). Var i Malmö strax innan halv åtta på morgonen och packade ur bilen (bleee).

Är något trött, så ska ta en power-nap. Eller ja, iaf slappa, framför the Bachelorette (med Jillian, inte DeAnna) eller sista avsnitten av Harpers Island, eller Paris Hilton´s New BFF ;)

Sålänge får ni hålla tillgodo med min travel outfit.


Klänning: Only
Kofta: Zoul
Skärp: New Yorker
Väska: Chloé
Leggins: Åhlen´s
Skor: Fit Flop Walkstar 2
Solglasögon: Armani

puSS,
xXxVickanxXx


2 comments:

Anonymous said...

Vеry nicе blog post. I certainlу love this site.

Kеeρ it up!

Alsο viѕit my web blog; South Africa vacations

Anonymous said...

Goοd artiсle. I wіll be facing many of theѕe іssues аs ωеll.
.

Herе is my blog :: Canary Islands