Monday, July 27, 2009

Dagen´s mål: Tidigt i säng och SOVA

Det har jag som dagen´s mål, ja alltså i säng är jag redan, dock med laptopen i knäet. Måste skicka ut lite Tradera vinnarmail, sedan tänkte jag faktiskt sova...nästan, ska kolla klart min blogglista (d.v.s. bloggarna jag läser every day, för jag har inte hunnit med det idag).

Lyssnar nu på Rix FM och låten Hungry Eyes från den underbara filmen Dirty Dancing spelas i en ny version, sjungen av Anders Fernette. Vad tycker ni om den? Jag tycker att orginalet är orginalet, men gillar denna mixen :)

Det jag dock tycker är mest fjantigt är låten Ayo Technology - Justin vs. 50 Cent. Inte själva låten i sig, men att Milo gjorde en cover på en ny låt, typ bara ett litet tag efter att den kommit ut. Dock inget illa ment mot Milo för jag gillar hans version, men nu för ett tag sen så har något gjort en cover på Milo´s version...hahaha... Katherine heter hon och den spelades flitigt i Polen när jag var där. Gillar inte versionen och därtill hur mycket kan man plåga en låt under ett år typ?!

RIX FM just nu: Daughtry - No Surprice


xoxo,
Vic

No comments: