Tuesday, July 21, 2009

I´m NOT a fucking booty call!!!!

Blir galen på vissa killar, som tror att det bara är att ringa. Jag menar varför skulle jag göra det nu om jag aldrig gjort det innan? Var fan har liksom respekten tagit vägen? Att bete sig normalt och faktiskt föra en konversation när man ses, istället för att typ totallt ignorera, för att sen någon dag senare tro att man ska komma över?

Blir så jävla less. Nu menar jag inte att man bara kan ha sex med någon man har känslor för eller så, för det tycker jag inte, men har märkt på mig själv att jag på senaste tiden blivit mer...hmmm.. ja hur ska jag få det i ord...pryd? känslig? Ehh, ja men ni vet att det bara inte ska vara så lätt, för då blir jag typ irriterad på att ens personen har mage att bete sig så och TRO.

Nä, jag vet inte. Vad tycker ni?


Finns dock en vääääldiiigt söt person just nu ;) Ja, jag vet Malino, att det är fjantigt, men han är jue så jävla fin och söt och allt..hihihi...

puSS,
xXxVickanxXx

7 comments:

Unknown said...

HAHA, skulle du ha blivit pryd?? De tror jag knappast. Men jag tror definitivt att du börjar förstå vad- och hur du vill ha det, att man inte kan behandla dig hur som helst och att du kräver respekt. Kanske kan det vara så att sex är inte allt, sex är också ett sätt att umgås och man vill inte umgås med idioter.

Malin said...

Haha det är nog bra att du inte bor i sverige längre ;)) så söt är han ju inte

Sidney the singer said...

Oh my god! Det känns som om JAG har skrivit det här! HEEELT sjukt. Jag verkligen avskyyyr när dom ska hålla på sådär, killar och deras jäkla radar och att dom kan ringa 3 mån efter och LÅTASAS som om inget har hänt?? Tror dom att man e DUM eller?Sjukt altså haha.. kanske dags å byta nr girl? Jag gjorde det hehe..

Vicky M said...

hahhaha..men Sandra jag ÄR pryd :D

- - - - - -

Hehe..jooo han är helt fucking lovely, jag lovar. MAAAALIIIIN maaah.

- - - - -- -

hehe..ja, men tyvärr finns man online också Facebook och MSN..hehe...

OCh byta nummer blir för krångligt med hela backhopparvärlden osv..hehe..

pussss

Gabbeaboukhalil@hotmail.com said...

Eh? Jag tycker att ringa en tjej och fråga rakt ut om hon vill ha sex är ganska vanligt och borde inte sluta heller. Tänk efter själv, det finns inga gentlemän längre, varför tror ni det? Kvinnorna har kämpat för jämlikhet så länge att de har glömt att mannen och kvinnan inte är likadana! Jag ser kvinnor överallt i sverige som drar i sina män och skriker åt de som hundar. Men ändå vill ni att män ska bjuda er på middag, dra ut era stolar, öppna era dörrar, hänga era jackor? Whaaat? Jämlikhet betyder att alla ska behandlas likadant, varför skulle vi då bjuda kvinnor på middag och inte tvärtom? Bor i 2 olika länder, Sverige och Libanon. Kan säga rätt så klart att i Libanon är de flesta män gentlemän, för att människor följer traditionerna här. Vill ni att eran kille ska bjuda er på middag, köpa smycken till er? Se till att behandla honom som en man! Det handlar endast om att kompensera för de en gentleman gör! och män är simpla, vi behöver inte smycken och och komplicerade saker!

Anonymous said...

Herregud...


Vet du vad jag stör mig på? Meningslösa människor som skriver meningslösa jävla bloggar. BYT JÄVLA NUMMER. SÄG, DRA ÅT HELVETE till honom.


... *tihi*

Vicky M said...

hehe..ja, byta nummer är inte idealt när man har väldigt många viktiga personer som har ens nummer, så att byta nummer stup i klvarten är inte det bästa :)