Thursday, July 30, 2009

Sentimentalitet...

Klänning: Cubus
Väska: Chloé
Glasögon: Shuttershades
Armband: Louis Vuitton
Skor: Gisele Bündchen for Ipanema
Skola: S:t Petri ♥


Träffade upp Kattis utanför min gamla gymnasieskola, maah, det var dagar det och studenten. Ja, lite shopping blev det och jag tror lugnt man kan säga att jag är en underklädesjunkie! Lämnade ett antal hundralappar kvar i Triumph-affären :/ En silvrig bikini inför Aten blev det också :D


En Ice Tea Green PassionEspresso House och lite grejjer på Akademibokhandeln, innan vi bestämnde oss för att åka hem till Kattis och se på en film; P.S. I Love You. Ja, den var bra, men trodde den skulle vara bättre då alla har prisat den så.

Calle fick jag träffat också, Kattis lillebror..hihihi... Ja, "lilla" Calle, där var många minnen som kom tillbaka "Ja, det var inte meningen att min kompis skulle hamna i säng med min lillebror" skrek Kattis inne i stan en dag för ett antal år sedan till mig...folk vände sig om och jag ville försvinna under jorden. Och ja, jag och Calle hamnade i säng, vi hamnade i samma dubbelsäng för vi låg och snacka (Kattis somnade innan på sitt eget rum) och tillslut somnade vi också...i samma säng. Kattis tyckte dock det var väldigt roligt att säga sängfrasen högt inne i stan, så jag typ skulle skämmas..haha...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: