Wednesday, October 19, 2011

Medium


För att vara ärlig så är jag en riktig serie-junkie. Speciellt nu till hösten då ALLT går på tv. Eller tv och tv, jag laddar ner allt så fort det gått i USA (Sverige är sååå långt efter).

Serier jag tittar på just nu är: Glee, Gossip Girl, 90210, The Lying Game, Biggest Loser, The Ultimate Fighter, H8R, Happy Endings (enda komediserien jag ser, ever...), Americas Next Topmodel, Desperate Housewives, Project Runway, The Rachel Zoe Project, Pretty Little Liars, The Housewives of Beverly Hills, ja tror att jag fick med alla nu..hehe..

D
en jag inte nämt ovan är Medium, jag har totally stucked. Kan titta på avsnitt efter avsnitt, är just nu inne i säsong 4. Serien är så oglamorös som det bara kan bli, Alison Dubois (spelad av Patricia Arquette) är småtjock, har fula tänder, totallt oglamorös, fula kläder. Huset de bor i är gammalt, omodernt kök, litet, de kör en gammal Volvo Combi och har inte råd att skicka iväg en av sina 3 döttrar på ett dyrt sommarläger. Typ inga kärleksintriger, ingen som är otrogen, inget sex, ja helt enkelt en serie som jag inte borde gilla, som inte borde tilltala mig, men den gör det.

Vad ser ni på?


xoxo,

Vicky

4 comments:

p said...

Åhh jag älskar The Real Housewives of Beverly Hills! Och så gillar jag Svenska Hollywoodfruar så det har jag kollat på via TV3 Play hela sommaren, haha!

Predatory Blonde said...

Hmm det där var jag... Blev nåt fel... :)

Vicky M said...

TV3 Play, ja så kollar jag också på svensk tv..haha.. :D

Stefan Nilsson said...

Happy Endings är otroligt bra :)