Saturday, December 07, 2013

Vad önskar du dig till jul?

Julen närmar sig med stormsteg. Vet ni redan vad ni önskar er? Jag kan vara lite svår till jul. Samtidigt som jag älskar denna högtid, så gör den mig nästan lite deprimerad, men en sak jag älskar är att köpa julklappar :)

Vad jag önskar mig är dock lite svårt. På min önskelista finns väl alltid vissa parfymer och parfymer är ett av mina julklappstips till er, ta dock reda på vad personen gillar. För mig finns dessa på listan i år:
  • Paco Rabbane: Lady Million, Black XS
  • Marc Jacobs; Lola, Oh Lola, Daisy, Dot.
  • Gucci; Envy Me, II, Flora
  • Prada Candy

Annars är jag nog ganska tråkig. Obviously väskor. Någon Louis Vuitton i färgen Damier Azur, som Neverfull Mm, eller den lilla väskan för utgång.

Eller en Balenciaga



I elektronisk väg tror jag faktiskt att jag skulle kunna tänka mig en iPad Air.


Ahh, nya UGGs hade inte varit fel heller. Behöver utöka min collection lite :P
 



xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: