Thursday, March 13, 2014

Varför jag inte dejtar...


Något av det värsta jag vet är att dejta. Face it, mer än 80% av alla dejter man går på är dåliga (om inte fler). Eller som jag skrev på min Twitter; kanske är det bara jag som är en bitch och typ inte gillar någon.

För det första så hatar jag small talk, seriously. Och hur jobbigt är det inte att försöka komma på ett snyggt sätt att sticka - nej, att kompisen/mamma etc ringer dig och du måste åka nu är inte snyggt, plus att det är så genomskinligt.

När det gäller mig så vet jag inom 5 minuter om det kommer att funka eller ej. Don't get me wrong, jag menar inte funka förhållandemässigt, utan bara funka att prata och umgås. Vad gör man då när man vet? Ja, man får helt enkelt pina sig igenom iaf en timme innan man "måste" sticka. Och finns det något värre när killen inte fattar dina hintar om att inte "ta på dig"?! Ja, när jag lägger en stor kudde mellan oss eller flyttar mig bort/sträcker mig efter mobilen så din hand inte ska vara på min arm - nej det är inte en coincidence...

Folk tror att jag är en väldigt enkel och social person, man do they have it wrong. 

Praktiskt taget alla killar jag dejtar känner jag redan, eller har jag träffat vid något tillfälle. Tro inte att någon av fotbollsspelarna kom från "ingenstans" nere i Brasilien. Tro mig jag är väldigt duktig på att säga nej. 

Dejting i Sverige är även den annorlunda än i USA. I USA är det väldigt easy-going. Båda parter är inställda på detta. Här i Sverige känns det verkligen som killen börjar prata om ett förhållande 10 minuter in i samtalet #Running4theHills #IDontWantU2Come2MyPlace

Men men, nu ska jag inte tråka ut er mer, ska ta min bok, lägga mig i min säng och njuta av min ensamhet :D - But O, you know you're welcome ;)



#WeAllSearch4Love
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: