Tuesday, May 12, 2015

Trötta Ben, HJÄLP!

Ibland är jag på benen, i klackar (även om det är sneaker wedges, så är det fortfarande klackar) från 05.30 fram till 15.30 praktiskt taget hela tiden, sitter inte ner i mer än 5 minuter sammanlagt. När jag kommer hem och änligen får vila så håller min ben på att dö, mina vader gör så himla ont. Men jag har bra hjälpmedel. För det första så är det att stapla upp, kuddar eller vad man har och ha benen högt. Helst av allt så man typ sätta benen rakt upp mot väggen i ca 10 min, låta allt blod rinna ner och sedan ha benen upphöjda som ni ser att jag har.
IMG_20150301_204446
Innan detta är det superbra att lägga på något ”serum”, personliga favoriten är Biotherm Leg Laser (kan dock inte hitta den i Sverige längre). Idag använde jag en betydligt billigare variant, men som är riktigt bra drån BeautyBird ” Fly High”. Funkar även utmärkt mot trötta fötter och fotsulor.
IMG_20150301_204716
---Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 

No comments: