Wednesday, July 08, 2015

Do You Want Pink Summer-hair too?


Vår och sommar, pastellfärger och färgklickar. Pink hair, don't care some vissa säger. Jag kände för en miniförändring, så det blev en pastelltoning som åkte i håret för att få en rosa nyans. Vad jag gillar med L'Oréal Préfèrence toning conditioner är först och främst att det är en helt fantastisk inpackning för håret. Pastellfärgerna finns i tre nyanser soft rose (den jag har i nu), peach och lilac. Beroende på om man sätter i det i torrt elelr blött hår så kan man också få mer eller mindre färg. Sedan tvättas färgen nästan helt bort efter två tvättar. Första omgångn körde jag en mer intensive rosa uppifrån, och nu har jag bara lagt i i hela håret så det bara blir e lätt touch av pink. IMG_20150417_214112 IMG_1971 IMG_2043 IMG_20150422_165836 med Jonas Norén i onsdags på Lilla Torg.IMG_2086 IMG_20150422_145324--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 



No comments: