Saturday, July 14, 2007

Den dära äldre släkten asså...

Det kom någon gammeltant till Claudio's pappa idag vid lunch, så kommer hon och Gret in till mig och Gret ber mig om att visa foton Claudio för henne (de från Sunset-partyt). Jag visar snällt alla foton, där vi hänger på varandra på större delen av fotona, och såklart kommer pappan och ska titta också "ojdåå" var hans reaktion. Jag låtsades inte höra den... Tanten dock som är 80år gammal säger "Ja, ni ser ju väldigt stliga ut ihop, syns att ni tycker mycket om varandra, va trevligt att Claudio har flickvän".
Jag stammade fram "ehh..asså", mer hann jag inte för hon lyssnade inte , utan fortsatte att mala på till Gret om att Claudio blivit en stlig pojke.

jag kände mig sjukt dum, vet inte varför, jag hade jue inte gjort något. Därefter bad Gret mig om att jag kunde maila över alla bilderna på mig och Claudio till henne. "Självklart". Ja, jag får skylla mig sälv som alltid har kameran med mig ;)


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Haha akta så du inte blir bortgift innan du hinner sluta det dära jobbet ;)

Vicky M said...

hahaha..jo stammisarna gjorde sig recis lustiga över att jag ska akta ig för en som heter Renato för han vill gifta sig direkt..hahah

Tasja said...

Du ser det kanske blir Schweiz ändå så jag har någon att hälsa på där! *belåten jajamänsan*