Thursday, July 26, 2007

Sun, Rosé wine, Young boys? ;) Well, who says everything is legal?

Hade en jätetrevlig dag med Sonja & Guzzi igår. Drack rosévin på terrassen i Bernina, käka hembakad Schwarzwaldtårta (det enda jag käka igår förutom lunchen på hotellet), sen beställde vi Eiskaffee, men det vi fick var snarare ja, jag vet inte, kaffeglass, istället för något so man kan dricka :/ Sen hände lite olyckor :P

Först välter Guzzi ut sin öl över hela bordet, med större delen av ölen som hamnar i Sonja's väska, lite över henne och jag får också lite på mina vita Tommy
Hilfiger-jeans som jag bara älskar, men de är lite stora :/ Sen ska jag då blanda mitt is(glass)kaffe och det sprutar över hela bordet och Sonja's vita kläder *whooops*, jag skratta så jag höll på att dö, fick besöka toaletten :P
.

Sen körde vi tillbaka till Pontresina, lämna av min bil och begav oss till en "inhemsk" bar för Biciclettas (vitt vin, campari, mineralvatten) och andra saker. Stanna inte så länge där, typ 1h, sen stack vi till Sonja & Guzzi's trädgård, solen tog som satan och katten Oban var crazy som vanligt. Runt 21 gick jag och Sonja upp och satte på Ice Age (nä, har inte sett den innan, och jag fällde en tår).

Sen kolla vi på en John Lennon- dokumentär innan jag begav mig hemåt. Fick för mig att jag skulle röja upp på mitt rum, så fast jag hade i tankarna att lägga mig tidigt så han klockan bli en bra bit över midnatt innan jag la mig.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: