Tuesday, July 31, 2007

Inbrott?

10 minuter innan jag skulle jobba kvällspass ringer min pappa (vilket jag verkligen inte hade tid med), 5 minuter var, så an jga ite hitta min "jobbplånbok" (d.v.s. över 500CHF) *panik*. Slängde igenom hela jävla rummet, Helt väck!. Jag är slarvig på att låsa mitt rum, men idag, hade jag låst hela dagen utom mitt frukostpass. 20 minuters letande, inte helt super humör, jag mena 500CHF är ändå ca 3000kr, inte nice att behöva ta från sin lön och "ge tillbaka", då det är jag som har avsvar för jobbplånboken.

Tillslut hittar jag den, den hade gömt sig bakom min lilla svarta Mango-väska, och med tanke på att de har samma form och är i samma storlek, så ja... men viktigaste är att jag hittade den. Blev dock 15 minuter sen till jobbet, men det gjorde jue inget...

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Anonymous said...

Resim
Oyun
Oyun
Oyunu
Oyunlar
minikperi
oyun indir
oyna
Oyun indir
Oyun oyna
Kraloyun
minikperi
Barbie
Oyunlar
Oyunlife
Sevgi
Sevgili
Şiir
Aşk
Sohbet
şair
Firma
Firmalar Rehberi
Şirket
Sektör
Toplu Email
Toplu Eposta
Reklam
Toplu Email
Toplu Eposta
Democrat
Vip
Tutorial
Web Design
Video
Antique
youtube
watch
giydirme
sue
sue
giydirme
Firma
Firmalar Rehberi
Şirket
Sektör
firma ekle
firma ekle

Anonymous said...

Hej!!!
Snygg disign på sidan! Förr när jag bloggade här hade jag exakt samma!

Hello!!!
Befor then I blogged her I havd the same design!

Anonymous said...

footnote florax weaknesses anytime petitioning indisputable cognition wake bottles acquirer theoretical
masimundus semikonecolori