Thursday, July 12, 2007

My totally fascinating life

Ni ska få er update, men det händer faktiskt inte så mycket.

  • Har inte ont av massagen från i tisdags, så jag ska boka ny tid för imorgon :)
  • Förövrigt har jag varit ledig i två och en halv dag. Sen jobbat igår kväll.
  • Jag laddar ständigt ner alla Våra Bästa År avsnitt, då jag missat en massa, har just nu kommit ikapp till avsnittet som sändes 11 juni.
  • Jag läser Maeve Binchy’s bok ”Vi ses på Quentin’s” (som förövrigt Malin glömde i Innsbruck när hon for hem). Riktigt bra bok, har dock bara 70 sidor kvar av 400, d.v.s. den blir utläst ikväll om det inte är megamycket att gör i baren.
  • Ikväll är det byfest (asså det är det vare torsdag), jag ska dit med Anna som förövrigt varit i på bröllop. Vad jag hört ska det vara massa ungdomar där, iofs vad är jag glad för, masa ungdomar från Italien. Sunset-partyt som kommer komma med kommentarer om Claudio, vilket inte kommer bättra på mitt humör då han är borta i 2 veckor till.
  • För att fortsätta på spåret Claudio så hörde han av sig först idag (och han åkte i måndags) till sina föräldrar om att allt är lugnt. Igår kväll var de dock inte jätteglada, pappan kom till mig och sa att han skicka ett SMS till Claudio ikväll då han inte hört något från honom, sen kollade han på mig ungerfär med minen och utan att säga något mer, att han kanske hört av sig till mig Bad Luck, daddy, men har inte ens bytt nummer med han. Hans mamma berättade för mig, det första hon gjorde idag att Claudio hört av sig. (Fan va mycket info jag ska få om honom då...)
  • Har hänt en del andra grejjer också, dock inget jag vill skriva egentligen, men vissa saker börjar bli lite obvious nu, vilket faktiskt skrämmer mig då jag & Claudio egentligen inte har haft något speciellt ihop...än.... Man får jue inte alltid reda på ad folk snackar bakom ryggen på en, menar inte att det skulle vara något dåligt, men ja folk är duktiga på att göra en höna av en fjäder, som det faktiskt känns lite som nu. Sen säger ja inte att det så småningom inte kommer bli den där hönan av fjädern, men just nu är det inte så. Måste fråga ut Anna lite ikväll om Ried sagt nåt till henne =)

Oki ska inte tråka ut er mer.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: