Friday, July 27, 2007

Hinterzarten verkar lossna :)

Jag har varit så less på allt runt denna säsongsbörjan av Sommar Grand Prix:en. Allt från hela organisationen runt pressen, till boende, och ja allt.

När folk försöker trycka i en att man inte var akkreditierad förra året, fast man var det, och sen inte svarar direkt på ens frågor, eller praktiskt taget akrediterar småtjejer från typ fansidor nästan utan problem, då blir man trött.

Igår skrev jag dock ett mail till Sonja (ansvarig för Hiza), där jag kanske inte var jättetrevlig (sa vad jag tyckte om allt), idag fick jag ett ganska trevlig och POSITIVT mail tillbaka av henne.

Aska hänger med till 100%, har preis hjälpt Jossan med ett sista "skrik" till Hiza.

Sen såg jag deltagarlistan som Skijumping.pl publicerat, och blev speciellt glad över ETT namn =)
Österrikarna ha inte några klara namn än (eller ja, klara namn finns det jue som Morgi, Schlieri, Kofi, Mascht), men snackade med Arthur idag och på söndag har de sina kvalhoppningar, så först då vet man :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: