Wednesday, July 25, 2007

Surprice Surprice!

Fanns en kille som bodde på hotellet igår, väldigt söt, ung (ja asså typ 20), blond. Så bara strossa han omkring fram och tillbaka vid receptionen och så, så jag tänkte, ahh, ska fråga om han har lust att gå in till centrum ikväll. Men jag är inte alltid så oblyg, så men tillslut tänkte jag, oki jag ska så fort jag kommer ut ur Saalen nu (killen satt och "läste" prospekt i entrén, så det va ganska obvious att han kanske ville göra något), men, och så var han borta :/ Jag va småarg på mig själv att jag var så feg, för jag hade jue kunnat ha lite kul, eftersom Claudio skulle komma först imorgon (d.v.s. idag).

Går in i baren och så hör jag att någon kommer in i
receptionen och ropar hey. Jag trodde det var någon som ville ha rum, så jag går ut och "krock" "HEY! Är du redan hemma?!?!?" Där står han leende, solbränd, i shorts, t-shirt oc sin stora resbag, klockan 22.30, ingen visste han skulle komma redan igår. Mitt dåliga humör förvandlades direkt till ett leende på läpparna, och ett helt annat mood =) Snacka lite, innan han skulle upp på sitt rum och lämna av sina saker. Då upptäcker jag *oh shit, fotona på väggen* "CLAUDIO! STOP! Ehh, asså, vill bara säga att det inte var min idé, asså din bror har gjort något i ditt rum. "Vad?? *LoL*" "Ehh, asså, ja, ja har nte sett det, men ehh..ja du får se själv". Han bara smålog, fatta inget...hehe...

Hans mamma var i källaren med Sonja och kolla något med kolsyran, så när hon kommer tillbaka, så säger jag att han är hemma, hon bara, Nä. Jag bara o, hon bara, nä. Det var ganska kul, hon trodde att jag hade hallucinationer eller något...haha...

Följde med Sonja & Guzzi hem till de efter att jag slutat jobba för en natdrink och snacka *LoL*.

ja, så va ska jag säga HE'S HOME :D

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Malin said...

Kul för dig gumman=) Undra vad han tänkte när han såg bilderna haha

Vicky M said...

hahaha..ja, han sover fortfarande...haha... jag ska själv ova en dryg timme nu, sen städa lite och sen ikväll är jag ledig..hihi... ja v får se när our "meeting" blir :P

Tasja said...

Skulle precis fråga VAD sa han!! sen insåg jag att du nog inte träffat honom.

Vicky M said...

hahaha..a, i morse sa vi god morgon ;) igår kom jag hem sent, så såg honom inte, och i morse ja då hade jag fult upp när han va nere för att hämta frukost :P men han tycker nog oså d e lite pinsamt :P