Saturday, July 14, 2007

Stammgästerna vs. Vicky

DJ Ötzi's - Einen Stern (der deine Name trägst) spelades på radion (gillar den låten förresten), de höjde volymen, sen fick jag höra. Vicky, upp på bordet kom igen repris! Jag svarar: nä, men jag ör det bara när jag har kort kjol :P "Ahh, lugnt din chef ger dig en kvart ledigt så du hinner byta om".

Min sista utväg va att de var för gamla..haha... Fick dock igen med Claudio-kommentarer...haha... Eller frågor som hur länge jag tror jag skulle behöv för att hoppa i säng me en av dem...haha.. Och liknade, två av killarna blev dock lite lacka efter ett tag när jag sa att de var gamla (början på 1980 någongång...haha...), så de gick *LoL*.

Har självklart inte sluppit fotokommentarerna. Idag när stammgästerna hade kommit, så säger Gret (Claudio's mamma), "ahh, har ni sett fotona där Claudio häger på henne?"

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: